Semestern slut för ett tag

Jaha då är semestern slut, fast det är skönt att komma igång och jobba, jag har svårt för att gå hemma bara. Ser fram emot Turkietresan om några veckor, ska slappa, bada, sola och äta gott. Ibland när allt ser ut att gå åt rätt håll då kommer nån och slår undan benen på en, så känner jag lite nu. Har börjat med mina promenader igen och ska börja träna på gymet igen, har haft mycket värk och migrän under semestern tack vare att jag inte rört så mycket på mig men nu ska det bli ändring. Var i parken i lördags och tittade på Killer Queen, det var kanonbra, fast jag föredrar nog Boppers om jag får välja. Väntar på att mågen ska höra av sig, han kör upp för mc kort just nu men han klarar det säkert. I kväll ska jag spela upp för grönt kort på golfen, får väl se hur det går. Annars har det inte hänt så mycket under semestern, det roligaste var nog på Å-bryggan när jag träffade min efterlängtade saknade Anette. Vi har verkligen roligt när vi träffas fast det är 10 år mellan oss. Vi är samma skrot och korn, mår dåligt med värk många dagar men när vi träffas har vi alltid kul, en vän att lita på i vått och torrt. Jag måste vara mer rädd om mina vänner känner jag, åren bara går och man lever inte man bara existerar känns det som. Drömde om min lilla pappa i natt, han var glad men undrade varför jag inte kommit med blommor, har tänkt så många gånger att åka ut till graven, det är väl därför jag drömde om honom, men pappa den här veckan ska du få blommor av mig, jag tänder ofta ljus hemma för mina nära och kära som är borta och det händer att jag pratar med dom också, sån är jag hehe. Nej nu ska vi åka ner och hämta ungdomarnas pass och Sofia vill ha en resväska. Blir nog också ett besök hos min lilla älskling, det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0