Midsommar

Söndag och en vecka kvar att jobba sen semester, ska bli riktigt skönt ialla fall första veckan. Midsommarafton för alla barnen gick jättefint, det får vi göra om nästa år. Vi var många men tack vare att alla hjälptes åt så gick det galant alltihop. Det är riktigt roligt att sitta och titta på barnen, 14 stycken tror jag att det var, dom hoppade studsmatta, fiskade i fiskdammen, fikade, badade i både lilla och stora poolen och dansade förstås. På eftermiddagen mot kvällningen grillade vi allihop och det gick också väldigt smidigt faktiskt. Sen droppade några av lite då och då men det var lugnt hela kvällen. Dom sista gästerna åkte vid 2 tror jag. Marie med familj sov över och Lilian med familj hade invaderat gäststugan sen åt vi midsommarmat dan efter och badade, ja inte jag då eftersom jag tatuerade mig i torsdags så får jag inte bada i klor på en vecka minst i alla fall. Blev jättenöjd med mitt lilla troll. Mindre roligt var att brorsans dotter som var uppåt Mora hamnade på lasarettet där uppe, började som infektion i njurarna och blev nån blodförgiftning trodde läkarna men nu är febern på väg ner och hon är bättre. Nu har jag Villes 2 års dag att se fram emot, viktigaste dagen på hela året hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0