Dagarna går väldigt fort nu.

Dagarna går fort nu, hinner knappt skriva nåt. I går vart man uppvaktad av barnen på mors dag med så fina presenter, härligt. Studenten börjar närma sig för Sofia, hon är mer uppe i taket än på golvet, har ju sett fram emot det här i så mänga år. Sen är det en 20 åring i släkten och midsommar förstås, mycket att fixa med. Har fått ett jobb till några timmar i veckan hehe får se hur det blir med sonen som arbetsgivare. I går satt vi och pratade om att fixa en studsmatta till Ville och till oss med förstås, kom på att syrrans barn köpte en häromåret och dom kanske inte hoppar längre så jag slog en pling och vips så är man studsmatteägare till ett oförskämt lågt pris, ska bara inhandla skyddsnät till den sen ska det hoppas här. I fredagskväll var vi hemma hos Donny och umgicks med hans och Ragges jobbarkompisar, väldigt trevliga killar. Det hände en tråkig sak i torsdags, en familj som står oss väldigt nära miste sin pappa på ett dramatiskt sätt, han valde själv att avsluta sitt liv. Nej nu ska jag iväg och göra ett jobb faktiskt. Jag glömde en viktig sak, fick en utmärkelse i tidningen i lördags som gjorde mig otroligt glad, min dotter hade satt in en mors dag annons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0