Lugn och skön lördagskväll

I dag har jag varit på golfkurs igen, kul och det går framåt faktiskt. Syrran åkte in till akuten i går med syrebrist och feber, inte fått svar på vad det är än men hon ligger kvar och får syrgas hela tiden, hoppas att det inte är nåt allvarligt. Saknar min lilla skrutt men han kommer nog och grillar i morgon och då ska vi inviga nya sandlådan också, köpte en med lock så inte katterna kan ta sig in i den. Sitter för mig själv och tittar på tv i kväll, ganska skönt faktiskt, ja Dennis och en kompis är hemma också men dom sitter framför sina spel så dom ser man inte röken av. Nästa helg är det meningen att jag ska upp till Stockholm och gå på en 50 tals gala med Rock-Olga och alla dom men vi får se hur det blir. Just i dag är jag stark, nej nu ska jag kolla på tv lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0