Mycket att göra

Oj va veckorna går fort, haft fullt upp med jobb och golfen känns det som. I fredags var vi upp till Stockholm och var på tyrol på rockgala, hur den var orkar jag inte ens gå in på, fick mig många goa skratt i alla fall. I lördags var det golfkurs 10-15 sen grattade vi Pierre som fyllde 29 år och sen tog vi Ville med oss och åkte hem och sen går tiden så fort när man har lilla skrutt här, vi var och tittade när dom släppte ut kossorna i söndags, ja inte bara vi utan halva stan också men det var kul men jag tror att Ville kommer att uppskatta det mer nästa år när han är ett år äldre. I fredags när vi åkte från Stockholm sprang det in ett rådjur i bilen så det vart en buckla, måste kolla med försäkringsbolaget om man kan fixa till den. I fredags var jag också på gravsättning av pappa, vet inte vad man säger men urnan skulle sänkas ner i graven, så nu är han med farmor och farfar i familjegraven. Jag hoppas han har det bra där han är och han kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0