25 November Torsdag

Oj vad tiden går fort, inte långt till jul nu. I dag har migränen slagit till efter att man varit duktig och bakat och målat ett tak här hemma men eftersom jag jobbar mycket onsdag torsdag och fredag så är det bara att bita ihop och ta tabletter man går omkring som i en dimma några dagar. Har handlat några julklappar så jag känner ingen stress än. Sofia ska ju opereras vilken dag som helst nu så jag måste försöka vara pigg och stressa av för att vara med henne då. Jag hoppas verkligen att det går bra, hon får fylla på blod och blodplättar några gånger i veckan men får komma hem på permis över helgerna och nån dag i veckan också om värderna är bra. Hon är en tuff och glad tjej trots allt. Vårat projekt med badrummet på övervåningen går sakta framåt, hoppas det blir klart före jul, längtar verkligen efter ett skönt skumbad nu. I helgen är det julmarknad det ser jag fram emot fast vi har redan varit på en stor fin julmarknad på taxinge slott. På lördag ska lilla skrutt sova hos oss, då ska vi baka pepparkakor. Ska fixa en sak som jag ska införa som en liten tradition inför julen till min lilla skrutt och till alla barnbarn framöver, jag är optimist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0