Man börjar bli gammal

Jaha nu har det gått ett tag igen, men livet lunkar på. Många födelsedagar har det varit och kommer att vara framöver. På fredag ska vi fira Anettes 50 års dag här, vi var ju i Turkiet när hon fyllde. Tom ska göra maten och sen har vi köpt present. Har beställt biljetter till Jerry Williams i oktober, vi blir 5 stycken som åker upp och sover kvar i Stockholm också. Det börjar ordna sig för Sofia med gruppboende och jobb, har även sökt färdtjänst. Jag har kommit igång med mina promenader och börjat träna på ASK. Har sagt ifrån lite jobb också så jag mår bättre nu och kan börja göra saker som JAG vill. Tar dagen som den kommer, ägnar mig lite mer åt sånt som jag vill göra, städningen hemma är inte lika viktig längre. Hehe det är säkert åldern, man börjar tänka mer på livet som man har kvar, man måste ju leva också och ha kul annars sitter man och grämer sig på ålderdomshemmet sen. Ville och mormor umgås minst en gång i veckan och det är nåt som jag är rädd om, den dagen är helig och då får inget annat störa. I dag skulle jag gått en golfrunda med Tom men naturligtvis så regnar det så det blir inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0